Filmek, ahogy én látom

Szeretem a filmeket, gondoltam leírom mit gondolok egy-egy alkotásról.

A szilikonvölgy kalózai - Pirates of Silicon Valley

2011.08.07. 13:11 GC (törölt)

Ezt a filmet kb. 1,5 éve egyszer elkezdtük suliban nézni. Nem mint tananyag, hanem a Microsoft és Apple harcát (informatika). Sajnos nem jutottam a végéig, mert el kellett indulnom. De most megszereztem, és megnéztem.

Egy picuri kis közöm azért van az informatikához, így tudom hogy ki az a Steve Jobs és Bill Gates. Aki esetleg nem tudná. Steve Jobs az Apple egyik alapítója, feje, guruja, azért tart ott az Apple ahol tart, mert neki köszönhetően így alakult az évek során.
Bill Gates a Microsoft (windows és office) alapítója volt, mellesleg a világ leggazdagabb embere címet is viselte jó pár évig.

A film röviden arról szól, hogy hogyan indult ez a két, mára hatalmas vagyont, felhasználói tábort maga mögött tudó vállalat. Az Apple az egyik alapító garázsában indult, míg a másik egy kolesz szobájában.

Talán Noah Wyle színészi alakítása értékelhető igazán, hisz Steve Jobsot tökéletesen alakítja.

Magyar cím: A szilikonvölgy kalózai
Eredeti cím: Pirates of Silicon Valley
Rendező: Martyn Burke
Főszereplők: Noah Wyle, Anthony Michael Hall, Joey Slotnick, John Di Maggio, Josh Hopkins
Gyártás éve: 1999

A bejegyzés trackback címe:

https://filmek-szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr803131457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása