Filmek, ahogy én látom

Szeretem a filmeket, gondoltam leírom mit gondolok egy-egy alkotásról.

A szobatárs - The Roommate

2011.08.04. 08:46 GC (törölt)

Érdekes egy film volt. Kár, hogy nem olvastam el előre a leírását. Na mindegy, túlrágtam magam rajta.

A sztori:
A film, egy egyetem kollégiumában játszódik, ahol főhősünk (Sara Matthews) első nap máris beköltözik. Szobatársnője (Rebecca) csak éjszaka érkezik, míg Sara az újdonsült barinőivel bulizik.
Egyre több furcsaság derül ki a szobatársnőről. Egyszercsak keményen megfenyegeti az egyik barinőt, hogy rossz hatással van Sara-ra, és ez nem tetszik neki. Vér is folyik, a csajszi igen gyorsan átjelentkezik máshová. Rebecca-nak nincsenek, és mint kiderül soha nem is voltak barátai. Személyiségzavarral küszködik, melyre gyógyszereket kellene szednie, de nem teszi. Mindenkire féltékeny, még Sara újdonsült pasiája is.
A végén meghal az expasi, a művészet tanár eltávozik a suliból (megzsarolja), Sara másik barátnője hozzákötöződik egy ágyhoz, és ennek a pontnál majdnem az új pasi, és Sara is meghal.
Pech, de Rebecca lesz az áldozat.
Minden visszatér az eredeti kerékvágásba.

Szóval nem egy nagy alkotás, talán a sztorit is számos alkalommal felhozták már.
Nem mondom, hogy kár volt megnézni, de hogy nem érdemes még egyszer megnézni az tuti.
Ahogy máshol is leírták, tényleg belefért volna a történetben Rebecca előélete, hogyan is került ide, hogyan kezdődött, milyen viselt dolgai voltak korábban. Lehet hogy pont az volt a cél, hogy ez ne derüljön ki (ahogy a való életben sem mindig derülnek ki a sötét dolgok)

Eredeti cím: The Roommate
Magyar cím: A szobatárs
Rendező: Christian E. Christiansen
Főszereplők: Minka Kelly, Leighton Meester, Cam Gigandet
Gyártás éve: 2011

A bejegyzés trackback címe:

https://filmek-szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr133124558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása