Filmek, ahogy én látom

Szeretem a filmeket, gondoltam leírom mit gondolok egy-egy alkotásról.

Hitchcock

2013.09.25. 13:39 GC (törölt)

Kicsit tudatlanul vágtam neki a filmnek, mert bevallom őszintén, nem sokat tudok Hitchcock munkásságáról.

Először fel sem tűnt, hogy Sir Anthony Hopkins alakítja a főszerepet. Szerintem mindegyik színész alakítása kiváló, de akkor is a címszereplő visz mindent. Zseniális.

A film a nagy sikerül Psycho című film keletkezéséről szól.

A film eredeti címe: Hitchcock
rendező: Sacha Gervasi
szereplők: Anthony Hopkins, Helen Mirren, Scarlett Johansson, Jessica Biel
Gyártás éve: 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://filmek-szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr105533003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása