Filmek, ahogy én látom

Szeretem a filmeket, gondoltam leírom mit gondolok egy-egy alkotásról.

Nyitány

2011.08.02. 11:16 GC (törölt)

Üdvözlet!

Már régebb óta gondolkodom azon, hogy leírom, milyen véleményem van egy-egy filmel kapcsolatban. Mivel szeretem a mozikat, így sok filmet szoktam nézni. Néha berakom a régi nagy kedvenceket, újra és újra megnézem.

Nem igérem, hogy csak vadonat új filmek lesznek, hisz a régebbi filmekről is szeretnék írni. Remélem az igen tisztelt látogatóknak (ha lesz egyáltalán) fog valamit nyújtani.

Színészekkel, rendezőkkel nem biztos hogy foglalkoznék, mert az annyira nem érdekel. Én az elkészült végeredményt szeretem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://filmek-szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr633119660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása