Filmek, ahogy én látom

Szeretem a filmeket, gondoltam leírom mit gondolok egy-egy alkotásról.

Act of Valor

2013.09.24. 09:58 GC (törölt)

A film eddigi keresésem szerint nem kapott magyar címet.

Ugyan rengeteg háborús, lövöldözős, akciós dirr-durr filmet láttam, bíztam benne, hogy ez egy kicsit más film lesz mint a megszokott. Mindezt abból következtettem le, hogy a szereplő gárda egy része nem hivatásos színész, hanem egykori leszerelt katona.

Maga a cselekmény egy nettó akció filmbe beillő történet. Egy beépült CIA ügynöknőt elrabolnak a rossz fiúk, a különleges alakulat pedig minden áron kimenekíti.

Az akció jelenetek nagyon élethűek. Nincsenek fölösleges nagy totálok, mindenki tudja a dolgát. Egyedüli negatívum, az a párbeszédek minősége. A katona az katona, ahhoz ért, hogy védje a hazát és gyilkoljon. A színészi teljesítményt pedig ráhagyja a színészekre. Ebből kifolyólag a párbeszédek kissé esetlenek, kockák, érzelmet nem nagyon tükröznek vissza.

Ettől eltekintve a cselekmény szinte végig mozgalmas, nem alszik el rajta az ember.

A címe: Act of Valor
Rendező: Mike McCoy, Scott Waugh
Gyártás éve: 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://filmek-szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr665530900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása